Wednesday, April 4, 2007

eerste Oktober

die klok, omsingel met skadu’s van nul,
gil deur hierdie dor vogtige Sondag -
met die stem van ‘n uitgerekte video tape -
na die kar metaal sex vel van jou vroulike wese
.jy my gerobotiseerde mens grote eekhoring
my verganklike plekkie van soene voor gee
my semen en jou brein vermeng met die stad en al sy
ligte
waarin ons die malste oopskeur drome en kinder park illusies in kry
wat ek sê is jy my
jy my
ek smeek vir jou, “jy my”, my meisie
my been bloed en vel
my unieke asem, stem, vriendin
ek roep na jou vêr weg wees
ek roep na jou in rooi geverfde Joodse ‘kerke’
ek roep na jou deur jul eie unieke Nuwejaar feesvierings,
deur jul vlae en jul skedels
ek gooi die telefoon uit die flat se venster uit
en ek smeek in die lug in op na jou
om jouself met jou misterieuse oop dei dans
oor my penis kruis te kom kruisig


- Sjaka S. Septembir, 2001,©

No comments: